هتل باید برای صاحبان صنایع جاذبه حداکثری داشته باشد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه در آیین گرامیداشت هفته گردشگری گفت: هتل کاوه یک ظرفیت مهم برای شهرستان ساوه است که همه باید به توسعه و رونق آن توجه ویژه داشته باشیم.

به‌گزارش میراث‌آریا، به مناسبت روز جهانگردی و هفته گردشگری، با حضور علمایی مدیرعامل شرکت شهر صنعتی کاوه، سیدمصلایی معاون امور شهری و ایاز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه از کارکنان هتل کاوه قدردانی شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه بر ضرورت توسعه بیش از پیش هتل کاوه تاکید کرد و گفت: هتل کاوه باید برای صاحبان صنایع جاذبه حداکثری داشته باشد.

او با قدردانی از زحمات کارکنان این هتل تصریح کرد: شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور، سهم قابل توجهی در تولیدات صنعتی ایران اسلامی دارد و بی‌تردید هتل کاوه نیز در راستای خدمات‌دهی به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نقش برجسته‌ای ایفا کرده است. 

در ادامه این مراسم رضا ایاز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه، با تشکر از  توجه خاص مدیریت جدید شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به مجموعه هتل کاوه گفت: این هتل، نخستین هتل استان مرکزی بوده است و امروز نیز تنها هتل ۴ستاره شهرستان ساوه به شمار می‌رود. 

مدیرعامل شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اشاره به ضرورت نگاه میهمان‌نوازی در امر هتلداری افزود: ایرانی‌ها به میهمان نوازی شهره‌اند که این خصیصه هم ریشه در پیشینه و تمدن ما دارد و هم مورد تاکید شرع مقدس است، پس کارکنان هتل کاوه باید عمل به این فرهنگ غنیِ ایرانی و اسلامی را با برخورداری از دانش روز هتلداری مورد توجه قرار دهند.

علمائی اظهار کرد: در امر هتلداری، نوع برخورد کارکنان به قدری حائز اهمیت است که می‌تواند به یک هتل رونق ببخشد یا آن را متروکه سازد.

در پایان این مراسم از زحمات کارکنان هتل کاوه با اهدای لوح قدردانی شد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501081
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha